Wij gaan naar China - Reisverslag uit Koog aan de Zaan, Nederland van Hans en Tilly - WaarBenJij.nu Wij gaan naar China - Reisverslag uit Koog aan de Zaan, Nederland van Hans en Tilly - WaarBenJij.nu

Wij gaan naar China

Door: Hans en Tilly

Blijf op de hoogte en volg Hans en Tilly

28 Juni 2009 | Nederland, Koog aan de Zaan

Hallo allemaal,
Zaterdag 4 juli vertrekken wij voor 5 weken naar China. We reizen via Beijing, Xia, Chengdu en Liang naar Hong Kong. Aron reist de eerste drie weken mee, tot Liang.
We zullen jullie op de hoogte houden van onze belevenissen.

Hans en Tilly

• 28 Juni 2009 - 20:34

Jaap:

Gelujjig, jullie zijn nog niet weg. Willen jullie nog dat ik met wat gegevens kom over Beijing? Behalve de gewone bezienswaardigheden vonden wij de drie grote meren midden in de stad heel mooi, en vooral een heel gezellige mondaine plek midden in het wat strenge Beijing. En de grote trommeltoren met de buurt daaromheen aan de noordzijde van het noordelijke meer was een tweede hoogtepunt. En tenslotte fiets huren! Als ik jou, hans, niet meer zie deze week, heel veel plezier en veel goede belevenissen.
    Veel Groeten voor jullie allebei,

jaap

• 29 Juni 2009 - 07:06

Kyra:

Heerlijk nog 4 nachtjes slapen!!!! Heel veel plezier in dit bijzondere land, ben benieuwd naar jullie verhalen.
    Lfs
    De Kraakmannen -en vrouw

• 29 Juni 2009 - 07:15

Ellen:

heel leuk om weer van (over) jullie te horen (lezen)!Heel veel plezier; ik denk dat ik veel herkenbaars ga lezen. Leuk om het via jullie ogen opnieuw te beleven. Goede reis!

• 29 Juni 2009 - 15:27

Tonny & Jaap:

Goed profiel! We zijn benieuwd naar jullie belevenissen.

• 29 Juni 2009 - 18:07

Peter En Ernestine:

hallo Tilly en Hans,

Wat leuk dat jullie weer een verre trip gaan maken en leuk dat we jullie mailtje hebben gekregen, gaan jullie zeker volgen!
    Wij houden het dit jaar bij Zwitserland en Italie en hebben nog lang geen vakantie. We wensen jullie een heel goede vlucht en verschrikkelijk veel plezier daar in China.
    veel groetjes,
    Peter,Ernestine en Yara

• 29 Juni 2009 - 18:57

Ellie:

Hallo Hans en Tilly,

Een heel goede reis gewenst! Ik kijk al weer uit naar alle verhalen!

Groetjes, Ellie

• 29 Juni 2009 - 20:32

Nicole:

Hé jullie!
    Eerst nog ff de bbq en dan ni hao naar China.
    Neem een paar mooie chopsticks voor me mee voor mijn collectie!!!!

• 29 Juni 2009 - 21:14

Ineke:

Hallo Hans en Tilly en Aron,

heel veel plezier gewenst, wij zijn heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's. veel groetjes M en I

• 06 Juli 2009 - 01:56

Alex En Sarah:

Hoi Hoi, wij dachten even kijken of er al een eerste verslag op de site staat. Jammer genoeg nog niet. Wij zitten op dit moment in Chiang Mai. We worden opgehaald voor een trekking in de bergen. Het regent pijpenstelen. Al 48 uur achter elkaar. Maar bikkels als we zijn gaan we toch twee dagen op trekking. Jullie heel veel plezier daar en we kijken uit naar jullie eerste verslag!

Liefs Alex en Sarah